فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند...

 همین که بیست روز از آبان ماه گذشته است و این نخستین یادداشت من در این ماه است به گمانم نشان بدهد که چقدر درگیر بوده ام این روزها.

 شکر خدا پریوش دوره ی بحرانی را پشت سر گذاشت و حالا آرام آرام می تواند کارهایش را انجام دهد. به قول دکتر که به غلامرضا گفته بود، از دل مرگ بیرون آمد. حضور غلامرضا برای بهبودی پریوش خیلی موثر بود. همیشه تندرست باشد. آمین.

 دانشجوی مدیریت موزه دانشگاه هنر اصفهان شدم و دو هفته ای ست که کلاس هایمان البته به شکل مجازی، شروع شده است. هر روز که می گذرد جذابیت های رشته ای که برگزیده ام برایم بیشتر می شود و امیدوارم تا پایان، این جذابیت ها برایم باقی بماند. درس ها هر روز سخت تر می شود و من با کمبود زمانی که دارم، باید از حداقل زمان هایم هم استفاده کنم.

 مدرسه هم فعلا یک روز تدریس حضوری برایم گذاشته است.

 کلاس هیراد هم هست و کارهای ریز و درشت روزمره!

 امیدوارم دوستان وبلاگ نویس و همه ی مخاطبان عزیزی که وقت می گذارند و می آیند و می خوانند، بابت کم بودن هام مرا ببخشند. هر زمان که برسم، حتما می خوانمتان و حتما خواهم نوشت. سپاس از همراهی و بزرگواری شما دوستان گرامی!


٭عنوان از حافظ

نظرات 10 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 23:18

درود!
امروز با خوندن این مطلب.
https://www.digikala.com/mag/10-great-films-set-museums/
یاد این جمله ی :"دانشجوی مدیریت موزه دانشگاه هنر اصفهان شدم.."
انشاءالله همیشه سلامت و موفق باشید.

درود و سپاس بابت لینک؛ جمعی از فیلم هایی که داستانشون در موزه می گذره. البته فیلم هایی مثل "کشتی روسی"، در دسته بندی "سینما رویداد" قرار می گیرن.
خیلی ممنونم.
سپاس؛ تندرست باشید همیشه

ارغوان جمعه 19 آذر 1400 ساعت 18:13

تبریک
موفق باشید جناب اسماعیلی
وبلاگتون رو همچنان دنبال میکنم

درود و سپاس،
سلامت باشید.
خیلی ممنونم که وقت می ذارید و می خونید؛ لطف می کنید.
و پوزش می خوام بابت تاخیر در پاسخ.
"بابایی" هستم

Baran چهارشنبه 17 آذر 1400 ساعت 11:09

درود.روز شما،روز دانشجو مبارک.ان شاءالله به اتفاق گشت عزیزان عزیزتون،همیشه سلامت و موفق و خوش خبر باشید.
و خوا را شکر و سپاس ئه رای خاسیِ پریوش بانو.والهی آمین.به دعائی خاسِ تان.

https://fala.blogsky.com/1396/06/26/post-486/%db%b0%db%b1%db%b3-%db%8c%da%a9-
ئی پست تان و نکات منفیِ درست وبجا و صحیحش.زور زورخاسِ.

سلام،
خیلی ممنونم. سلامت باشید. لطف دارید.
خدا نگه دار عزیزان شما باشه و در پناه خودش سلامتشون بداره.
خیلی پوزش می خوام بابت تاخیر در پاسخ.
در مورد پست؛ موزه ی میراث روستایی گیلان از موزه هاییه که خیلی دوستش دارم و امیدوارم دوباره و با حوصله ی بیشتر ببینمش. اون قدر نکات مثبتش زیاده که منفی هاش کمتر به چشم می آد.

زور سپاس ئه رای حضورتان.

مهرداد پنج‌شنبه 11 آذر 1400 ساعت 14:23 http://ketabnameh.blogsky.com

سلام
پس به سمت موزه رفتید.
خیلی هم عالی. تبریک من رو بپذیر.
خبر خوشحال کننده ای بود و از این بیشتر از بهبودی بیماری عزیزانت خوشحالم.
کامنت یکی از دوستان مرا به یاد این شعر افشین یدالهی انداخت که همایون شجریان هم آن را خوانده است:
"مقصد من رفتن است، با نرسیدن خوشم
آن که به مقصد خوش است مانده‌ی بن بست هاست
خوا رگ جاده‌ام تا نرسیدن خوشم
نبض مدام قدم خاصیت هست‌هاست."
امیدوارم مقصد شما هم همین مسیری که در حال طی کردن آن هستید باشد و همواره از آن لذت ببرید.

سلام آقا مهرداد،
قبل از هرچیز بابت تاخیر در پاسخ پوزش می خوام.
بله و خدا رو شکر بابت تصمیمم خوش حالم.
خیلی ممنونم، امیدوارم شما هم در رشته و دانشگاه مورد علاقه تون قبول بشین.
محبت دارید، سپاس.
خدا شما و عزیزانتون رو در پناه خودش سلامت بداره.
خیلی ممنونم بابت این شعر زیبا؛ سپاس!
براتون بهترین ها رو آرزومندم؛ تندرست و شاد باشین همیشه.
سپاس از حضورتون.

مجید مویدی دوشنبه 8 آذر 1400 ساعت 23:28 http://Majidmoayyedi.Blogsky.Com

اسماعیل عزیز
سلام
خوشحالم که خبر بهبودی خواهرت رو میخونم. انشالله بهبودی بیشتر، خبرهای بهتر.
گهگاهی میام و میخونمت. اما دستم رو کلیدها حرکت نمیکنه برای نوشتن. برای نوشتن هیچ چیز تقریبا.
3سال دانشگاه اصفهان بودم. هنوز هم اونجا رو دوس دارم. به قول "خوان رولفو" در "پدرو پارامو"، **آنجا را دوست داشتم... آنجا که رویاها مرا تکیده کرد**.
امیدوارم مثل همیشه سبز و سلامت ببینمت.

سلام مجید جان،
خوش اومدی!
خیلی ممنونم، سلامت باشی.
لطف می کنی می آی و می خونی. می دونم و حست رو درک می کنم. اومدی یا نیومدی، سرت خوش رفیق و دلت گرم باشه.
چه قشنگه این تکّه از خوان رولفو.ممنونم.
چه خوب که خاطرات خوبی از دانشگاه اصفهان داری.
زنده باشی. محبت داری. منم برات تندرستی و دل خوشی آرزومندم!
خیلی ممنونم که اومدی و خوندی.

احسان جمعه 5 آذر 1400 ساعت 15:53

سلام و ارادت
امیدوارم خوب باشی اسماعیل خان عزیز
به به چقدر میتونه هیجان انگیز باشه درس خوندن بعد از این همه سال تدریس.
برای خودت و اطرافیانت آرزوی موفقیت میکنم دوست قدیمی :))

درود و سپاس احسان عزیز!
خیلی خوش حالم از اومدنت رفیق قدیمی.
شکر خدا، بد نیستم. واقعا هیجان انگیزه هرچند استادها تکلیف زیاد می گن!
امیدوارم حالت خوب باشه احسان.
من هم برای خودت و عزیزانت تندرستی و دل خوش آرزو می کنم رفیق
باز هم سر بزن لطفا.

مشق مدارا سه‌شنبه 25 آبان 1400 ساعت 10:07 http://www.mashghemodara.blogfa.com

سلام
چه انتخاب خوبی! امیدوارم در مسیر پیش رو اتفاق‌های خوبی رقم بخورد. مهم رفتن است و رفتن و چه مسیر و مقصدی از این دلپذیرتر!
"غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/ دوران هیچ سلطنتی جاودانه نیست."

درود و سپاس!
لطف دارید. خیلی ممنون بابت دعای پرمهرتون. سربلند باشید.
این چند جلسه که مباحث برام خیلی جذاب بوده و علاقه ام بیشتر شده؛ امیدوارم بتونم مسیر رو تا به انتها به سلامت طی کنم.
خیلی ممنون بابت این بیت قشنگ.
سپاس از حضورتون.

میله بدون پرچم دوشنبه 24 آبان 1400 ساعت 17:15

سلام
پس حدس من غلط از کار دراومد
ایشالا همیشه به سلامتی و خبرهای خوش.
موفق باشید

درود حسین آقا
اولش خیلی تردید داشتم، حتی ثبت نام موقت هر دو رو هم انجام دادم. اما هرچه که گذشت علاقه ام به سمت دومی بیشتر شد.
خیلی ممنونم از شما، همچنین.
سربلند باشید همیشه و سپاس از حضورتون

الهام شنبه 22 آبان 1400 ساعت 11:00 https://yanaar.blogsky.com/

سلام
خوشحالم برای خبرهای خوب ...موفق باشید.

درود و سپاس،
خیلی ممنونم.
شما هم همیشه سربلند باشید.
سپاس از حضورتون و پوزش بابت تاخیر در پاسخ.

زهرا شنبه 22 آبان 1400 ساعت 09:44 https://farzandenakhaste.blogsky.com/

تبریک و انشالله مسیر جدید سرشار از خیر باشه براتون

خیلی ممنونم، سلامت باشید.
برای شما هم بهترین ها پیش بیاد.
سپاس از حضورتون و پوزش بابت تاخیر در پاسخ.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد