فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

پیش آر پیاله را که شب می گذرد...

باید بلند شد

در امتداد وقت قدم زد

گل را نگاه کرد، ابهام را شنید

باید دوید تا ته بودن


باید نشست

نزدیک انبساط

جایی میان بیخودی و کشف


"سهراب سپهری"


بشنوید:

https://uupload.ir/view/apod_ahmad_shamloo_-_03_-_man_bi_mey_e_nab_zistan.mp3/ 

قطعه ی "من بی می ناب زیستن نتوانم"، از آلبوم رباعیات خیام؛ احمد شاملو، استاد شجریان

 یادش بخیر! وقتی آلبوم را شنیدم، با واکمن سونی ام بارها و بارها، در اتوبوس، در مترو، و به هنگام پیاده روی گوشش کردم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 15:24

بله.دقیقا؛"حضور خلوت انس است و دوستان جمع اند..."چونان جمعیِ.
خواهش می کنم؛خیلی ممنون از شما که وقت می گذارید و سپاس از پاسخ های همیشه خوب تون.

محبت دارید، سپاس.

خیلی ممنون از حضورتون.

Baran سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 00:25

شعر و موسیقیِ ئی پست،ارزش بارها و بارها خواندن و
گوش کردن رو داره.
خیلی ممنون بابت پست های همیشه خاسِ تان.
سلامت و سرافراز باشید همیشه.

خیلی ممنونم، به مهر می بینید.
جمع خیام و استاد شجریان و شاملو و سهرابه!

پایدار باشید،هه روه ها.
خیلی ممنون که وقت می ذارید و می خونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد