فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

کدام حکایت و حیات آدمی؟...

بگو برایتان چه بگویم

از خاک و خون کدام سرزمین؟

کدام حکایت و حیات آدمی؟

و من رد کدام اندوه را

به شما نشان دهم؟


و از روزن کدام راز گریه به درآیم؟

و از میان رگبار همه رنگ‌ها

کدام پرده را پیش آورم؟

و از روشنایی این همه آوا

چراغ کدام زندگی را برافروزم؟


"شیرکو بیکس"


پ.ن:

هیراد گفت:"کاش من خدا بودم!"

گفتم:"اون وقت چه کار می کردی؟"

گفت:"همه رو دوست می داشتم!.."

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا شنبه 23 آذر 1398 ساعت 08:13 https://farzandenakhaste.blogsky.com

هیراد عزیز چه دل بزرگی داره ..خدا نگهدارش باشه

خیلی ممنونم؛ خدا عزیزانتون رو براتون سلامت بداره.

سپاس از حضورتون.

نیره چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 19:32 https://bionvan.blogsky.com

چه جمله جالبی گفته پسرتون.

ممنونم؛ سلامت باشید.

سپاس از حضورتون.

ارغوان چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 18:34

خوب گفته هیراد ‌.خیلی گل گفته

:)
خیلی ممنون. سلامت باشید.

سپاس از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد