فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

ساز خاموش


من  محمدرضا شجریان فرزند  ایران!

صدای من بخشی از فرهنگ کهن ایران است که می خواهد یادآور بشود به مردم جهان که ما دارای چه فرهنگی بودیم. فرهنگ انسانی , فرهنگ عشق , صلح و صفا و پیامی جز دوستی , عشق و زندگی و خوشحالی در زندگی برای مردم نداریم. اگر هم  گله ای می کنیم برای این است که نارسایی ها برطرف بشود و زندگی به مردم برسد.


پ.ن.ها:

٭ عنوان، نام آلبومی از استاد.

٭ عکس از همشهری آنلاین.

نظرات 4 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 1 مهر 1398 ساعت 17:20 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بگذارید هر کسی به آیین خویش باشد
زنان را گرامی بدارید
فرو دستان را دریابید
و هرکسی به تکلم قبیله خود سخن بگوید
آدمی تنها در مقام خویش به منزلت خواهد رسید.
گسستن زنجیر ها آرزوی من است
رهایی بردگان و
عزت بزرگان آرزوی من است
شکوه شب و
حرمت خورشید را گرامی میدارم
پس تا هست
شب هایتان به شادی و
روزهایتان رازدار رهایی باد

او که آدمی را
از ماوای خویش براند
خود نیز از خواب خوش رانده خواهد شد
تا هست
هوادار دانایی و
تندرستی باشید
من چنین پنداشته ام
من چنین گفته
چنین خواسته ام....

#سید علی صالحی

*عنوان پست ؛حمیرا بانو ترانه ای به این نام دارن،که خاله جان ازبر...

*تبریک میلاد ماموستا خسرو آواز وطن زنده سلامت باشند و
باشید.

چه قدر این شعر قشنگه.در ابتدا گمان کردم نوشته ای از کتیبه ای قدیمیه. خیلی ممنونم!

ان شالله که استاد همیشه سلامت باشن.
خیلی ممنونم از شما؛ در کنار عزیزانتون شاد و سلامت باشید.
سپاس که خوندین.

ارغوان شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 08:41

یارم چو قدح به دست گیرد
بازار بتان شکست گیرد
بینظیر. همیشه آنتیک و نو
آقای خاص ایشونن فقط ...

واقعا که این بیت شایسته ی استاد است؛ سپاس!
خداوند سلامتی بهشون بده.
به امید روزی که دوباره برای هموطنانش بخونه.

خیلی ممنونم از حضورتون.

زنده باشند و باشید؛ سپاس!

خیلی ممنونم از حضورتون.

لبخند ماه شنبه 30 شهریور 1398 ساعت 02:22 http://Www.labkhand-moon.blog.ir

درود بر استاد اواز ایران..
تنش سلامت

خوبین استاد؟

درود!
پایدار باشند و باشید.

محبت دارید؛ سپاس.
سلامت باشید؛ خدا رو شکر.

خیلی ممنونم از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد