فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

یه روز همه ی پرنده ها رو آزاد می کنم!

 پس از مدت ها فرصتی پیش آمد و هیراد را آوردم پارک.

پارک، سر کوچه مان است؛ کوچک و زیباست و البته عصرها پر از سروصدای بچه ها می شود. درخت های کهن اش، رنگ پاییزی گرفته اند.

 حالا هم آورده ام موهاش را کوتاه کنم. به اش یک آدامس بادکنکی سکه ای می دهم، از آن ها که روکش طلایی دارند. این  آدامس ها را خیلی دوست دارد. می گوید:"باورم نمی شه که با یه آدامس غافلگیر بشم!"

این ها را هم پیش تر،  از شیرین زبانی هاش  یادداشت کرده ام:

٭ آب، نمک رو از بین می بره، اما نمک آب رو شور می کنه!

٭ به کسایی که پرنده می فروشن بگو پرنده ها رو آزاد کنن...، یه روز همه ی پرنده ها رو آزاد می کنم!

٭ سوسک حموم چه طور با دمپایی مبارزه می کنه؟!

٭ وقتی آدم زیاد جیش می کنه، تشنه اش می شه؟!

٭ چرا خونه ی مادربزرگ و پدربزرگ گرمه اما آبشون سرده؟!

٭ به مادر بزرگ بگو این قدر نمک نخوره، نوشابه نخوره...، من نگران استخون هاش هستم!

٭ مادربزرگ! مورچه ها رو ننداز توی فاضلاب؛ بذار عمرشون رو بکنن!

٭ چرا من هرچی دعا می کنم تا دایناسورها زنده بشن، خدا برآورده نمی کنه؟

٭ برام hello kitty بخر تا خواب های خوب ببینم!


پ.ن:

Hello Kitty نام کارتونی ست.

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت 14:33

ئی پست زور زور خاسِ:زنده سلامت باشند و باشید.

لطف دارید؛ سپاس.
خدا نه دارِ عزیزانتون باشه و در کنار هم شاد باشید همیشه.
زور سپاس له حضورتان!

Baran چهارشنبه 18 خرداد 1401 ساعت 14:32

با درود و روژ باش و ماندونه وید خدمت شما....
خوا را حمد و سپاس بابت وجود نازارانِ آقای هیراد ئازیز و خوشه ویست.
امیدوار و آرزومندم،به اذن الله؛درصحت و سلامتی و دل خوشی و...با مهر و عشق و موفقیت،زندگانی را زندگی کنند و...خوش باشند و باشید همیشه.
لطفا از طرف بنده،خدمت ایشان سلام گرم برسانید و
بفرمایید که؛
ممنون از وجوت همیشه عزیزت.
خیلی دوستت دارم؛تولدت هزاران بار مبارک جان قوربان.

زور سپاس له گشت مهرتان؛ فره محبت دارید.
سپاس بابت دعاهای پرمهرتون؛ خدا عزیزانتون رو براتون تندرست و شاد بداره همیشه.
زنده باشید، از محبت شماست. سپاس!
هیراد سلام می رسونه و سپاس گزاره

معصوم پنج‌شنبه 28 شهریور 1398 ساعت 00:36 http://hanker.blogsky.com

یکی از نگرانی هام اینه که بچه ها دارن خیلی زود بزرگ میشن
نگرانی نه ، یه حس ناراحتی وقتی می بینم دارن بزرگ میشن

عجیب نیست به نظرم؛ حس این که این همه زیباییِ کودکی تغییر می کنه، گاهی نگران کننده ست.
خدا نگه داره براتون بچه های نازنینتون رو.

خیلی ممنونم از حضورتون.

میله بدون پرچم سه‌شنبه 5 شهریور 1398 ساعت 17:40

واقعاً چرا دایناسورها زنده نمی‌شوند
همیشه سلامت باشید


پس شما هم طرفدار زنده شدنشون هستین؟
من که خیلی دوست داشتم ببینمشون!
خیلی ممنونم؛ شما هم در کنار عزیزانتون شاد و سلامت باشید.
سپاس از حضورتون.

رحمان دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 12:17

سلام،
خیلی عالی بود

درود!
مرسی رحمان جان، محبت داری.

خیلی ممنونم که خوندی.

دلارام دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 02:41 http://delaram.mihanblog.com

چقدر این شیرین زبونی های کودکانه رو دوست دارم خدایا ...

هلو کیتی جز کارتون های بسیار محبوب برادر زادهمه .. البته الان دیگه ماشالا بزرگ شده و

راستش بیشتر برای خودش یادداشت می کنم، چون روزی این ها رو خواهد خوند و شاید دلش بخواد نگهشون داره.
هلو کیتی رو توی تبلیغات فیلم های دیگه دیده، هنوز براش نخریده امش.

خیلی ممنونم از حضورتون.

سمانه یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 19:25 http://flight-words.blogfa.com/

سلامت باشه هیراد نازنین
به حتم روزی فیلسوف بزرگی میشه و شاید آدم خوبی برای دنیا ...

خیلی ممنونم؛ سلامت باشید.
فکر می کنم حداقل آدم مفیدی باشه، مخصوصا برای محیط زیستش!

سپاس از حضورتون.

لبخند ماه یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 16:20 http://Www.labkhandemoon.blog.ir

سلام و احترام
خوبین؟
خدا حفظش کنه آقا هیرادتون رو..
کیتی کارتون دخترونه است براش مرد عنکبوتی بگیرین

درود و سپاس!
خیلی ممنونم، سلامت باشید.
خدا عزیزان شما رو هم براتون نگه داره و در کنارشون شاد باشین.
:) شاید به همین خاطر خواب های خوب ببینه!
مرد عنکبوتی شخصیت مورد علاقشه!

خیلی ممنونم از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد