فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

گاو!



جری و جو که نوازنده های تهی دستی هستند، پس از آن که شاهد قتل عامی به دست گنگسترها بوده اند، مجبور می شوند در لباسی زنانه از دستشان فرار کنند...


جری: عجب پیر سگ منحرفی!

جو: چی شده؟

جری: تو آسانسور نیشگونم گرفت!

جو: خب حالا دستگیرت شد نصف دیگه‌ی مردم چه‌جوری زندگی می‌کنن؟

جری: نگاه کن! من حتی خوشگل هم نیستم!

جو: اهمیت نمی‌دن، فقط کافیه دامن پات باشه، مثل تکون دادن پارچه‌ی قرمز جلوی گاوه.

جری: این‌طوریه؟ من از پارچه‌ى قرمز بودن خسته شدم، می‌خوام دوباره گاو باشم!


"بعضی‌ها داغش رو دوست دارن (Some Like It Hot)، بیلى وایلدر،سیاه و سپید، ۱۹۵۹"


٭نقش ها:

جری: جک لمون

جو: تونی کرتیس

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 19:27 http://flight-words.blogfa.com/

فیلم عالی هستش . سینمای کلاسیک همیشه حرفهایی داره برای زدن که میشه دید و ازشون لذت برد .

فیلمی شیرین که هنوز دیدنیه!
سینمای کلاسیک رو دوست دارم؛ درسته، خیلی از فیلم هاش رو می شه به عنوان کلاس درس در نظر گرفت.

خیلی ممنونم که خوندین.

لبخند ماه پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 11:20 http://Www.labkhandemoon.blog.ir

سلام آقا معلم
طنز تلخی بود..

درود!
واقعیت تلخ روزگار ماست.

خیلی ممنونم از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد