فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

سانسور


" شما خیال کردید کتاب‌های مرا سانسور کنید می‌آیند کتاب‌های شما را می‌خوانند؟ نه، ملتی که به سانسور عادت کند نه کتاب شما را می‌خواند، نه کتاب من را!"


"علی‌اشرف درویشیان"


علی اشرف درویشیان در دوران معلمی در یکی از روستاهای کرمانشاه

نظرات 5 + ارسال نظر
لبخند ماه دوشنبه 13 اسفند 1397 ساعت 01:01 http://paaezaan.blogsky.com


درود استاد... کامنتها را نبندین لطفا

درود و سپاس!
شرمنده می کنید.
راستش فکر می کنم خط خطی هام اون قدر خوب نیستن که باعث زحمت همراهان وبلاگ بشن.
ممنونم از حضورتون.

ابانا یکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت 15:32

اندر کامنت پست مربوط ب بوی خوش قهوه باید گفت: ول کن جهان را قهوه ات یخ کرد...

:)

لحظه ی جالبی بود!
سپاس از حضورتون.

بهامین پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 17:01 http://notbookman.blogsky.com

سپاسگزارم!

خیلی ممنونم که خوندین.

لبخند ماه پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 10:51 http://paaezaan.blogsky.com

بسیار عالی

سپاس!

ممنونم که خوندین.

میله بدون پرچم چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 17:06

سلام
دو کلمه حرف حساب... یادش گرامی باد.
...
در مورد ریاضیات که چند پست پایین‌تر در موردش نوشته‌اید باهاتون موافقم. بی‌علاقگی به این درس بطرز عجیبی در حال گسترش است.
یاد زمانی افتادم که قنات شهر میبد را در محل آسیاب دو سنگی بازدید کردم. یک شاهکار مهندسی بود. کاربرد هندسه و ریاضیات در عمق زمین... یک آه عمیق!

درود و سپاس!

واقعیت تلخیه؛ توازن در حال از بین رفتنه و این آسیب های جدی در پی خواهد داشت...
خیلی دوست دارم شهرهای مناطق کویری رو از نزدیک ببینم...، امیدوارم این قنات رو هم از نزدیک ببینم.
خیلی ممنون که درباره ش نوشتین.

سپاس که می خونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد