فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

تو مه فرو می ریم....



هر روز

غرق می‌شوم

در این شهر بی دریا

و شب

خودم را بالا می‌کشم

روی تخت خواب

با صدف‌هایی در دستم

و تکه‌های تور

چسبیده به تنم


"ساره دستاران"


بشنوید؛ گرامافون با صدای "رضا یزدانی"

http://www.sv1.bibakmusic.com

/Music/96/azar/1/Reza%20Yazdan

i%C2%A0Geramafon%20320%20.mp3

 

عنوان که بخشی از ترانه است مرا یاد سکانس پایانی فیلم "نفس عمیق"(پرویز شهبازی) می اندازد.


نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین جمعه 4 خرداد 1397 ساعت 03:55 http://notbookman.blogsky.com

نفس عمیق؟؟!!!
نمیدونم نگاه کردم یا نه ؟؟
اصلا ذهنم یاری نمیکنه...


ممنون بابت لینک موزیک
عالی بود

دو تا دانشجوی جوان که "فقط می گذرونن"؛ یکی شون توی پرسه های شبانه اش با با ماشین، با دختر دانشجویی آشنا می شه که از قضا روحیاتش بی شباهت به خودش نیست و...
فیلم رو نخستین بار در سینما دیدم و حظّ عجیبی بردم!
اما به هرحال سلیقه ای هم هست و مخاطب خودش رو می خواد.

خواهش می کم؛ خوشحالم که پسندیدین.
خیلی ممنون که اومدین و خوندین.

Baran پنج‌شنبه 3 خرداد 1397 ساعت 23:16 http://haftaflakblue.blogsky.com/

عنوان منو یادِ؛برگشتن هوای مه آلود شیروانی های شاد
از جناب نزار قبانی؛که من بینهایت این شعر و واژگان کنارم چیده شده اش را دوست میدارم.

ممنون وسپاسگزارم؛بشنوید پیشنهادی تان بسیار عالی بود.آقای رضا خوب می خواند؛اندیشه بانو را هم

خوب ،یک نفس عمیق بکشیم؛ متاسفانه این فیلم رو ندیدیم.
وتصویر هم ؛بسیار عالی.

ببخشید،که خیلی حرف زدم؛شب شما بخیر ونیک،....

اون شعر از قبانی رو خوندم؛ زیباست!

خوشحالم که پسندیدین؛ خانم فولادوند ترانه های خوبی در این آلبوم داره.

نفس عمیق از فیلم های محبوب منه و خیلی دوستش دارم؛ سلیقه س دیگه!

سپاس از حضور پرمهرتون؛ خواهش می کنم، نفرمایید.
به مهر می خونید.
شب شما هم بخیر و خوشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد