فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

باران بی سوال...


آدمی نیاز مبرم دارد 

که شعر بخواند

آزاد باشد

و گاهی نیز باران ببارد...


"سید علی صالحی"


  باران می بارد و من بی تابم برای پیاده روی زیر باران...! دیشب همین که به هیراد گفتم باران می بارد، گفت برویم بیرون! رفتیم و چند قدمی پیاده رفتیم.

  حال خوشی دارم؛ حال همه ی دوستان خوش!


پ.ن:

 عنوان هم از سید علی صالحی ست.

نظرات 1 + ارسال نظر
دل آرام دوشنبه 17 مهر 1396 ساعت 21:48 http://delaram.mihanblog.com

به به .. به به ... واقعا به به آقای بابایی ...
حالتان همیشه خوش باد ...
چقدر ساده و زیبا توصیف کردین این خوشی احوال را ... چقدر لذت بردم من...
زنده باشین آقا .. زنده باشین

درود و سپاس!
زنده باشید!
خوشحالم که تونستم این حس خوب رو با دوستانم شریک بشم.
خوش باشین همیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد