فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

درخت کوچک من...


میان تاریکی

تو را صدا کردم

سکوت بود و نسیم

که پرده را می برد .

در آسمان ملول

ستاره ای می سوخت

ستاره ای می رفت

ستاره ای می مرد

تو را صدا کردم

تو را صدا کردم

تمام هستی من ...

چو یک پیاله ی شیر

میان دستم بود

نگاه  آبی ماه

به شیشه ها می خورد

ترانه ای غمناک

چو دود بر می خاست

ز شهر زنجره ها

چو دود می لغزید

به روی پنجره ها

تمام شب آنجا

میان سینه ی من

کسی ز نومیدی

نفس نفس می زد

کسی به پا می خاست

کسی تو را می خواست

دو دست ِ سرد او را

دوباره پس می زد

تمام شب آنجا

ز شاخه های سیاه

غمی فرو می ریخت

کسی ز خود می ماند

کسی تو را می خواند

هوا چو آواری

به روی او می ریخت

درخت کوچک من

به باد عاشق بود

به باد ِ بی سامان

کجاست خانه ی باد؟

کجاست خانه ی باد؟


"فروغ فرخ زاد"


پ.ن:

عکس از "رینکو کاوائوچی"

بشنوید؛ قطعه ی بی کلام Music of the wind، از Eguana.

http://s9.picofile.com/file/8305292818/04_Eguana_Music_Of_The_Wind.mp3.html

نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 23:56 http://flight-words.blogfa.com/

ممنون برای این موسیقی و شعر زیبا .
ما همچنان منتظر واگویه های بیشتری از شما هستم.

خواهش می کنم؛ خوشحالم که پسندیدین.
امیدوارم بیشتر بنویسم و کمی حال و هوای این جا رو عوض کنم.
سپاس که می خونید!

مجید مویدی یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 22:39 http://majidmoayyedi.blogsky.com

اسماعیل عزیز، سلام
امیدوارم حالت بهتر باشه رفیق جان. هر چند از گزینش هات بوی هوای ابری میاد سمتم.
+ گزینش هات، متن ها و شعرهایی که انتخاب می کنی، عالی هستن. بدون تعارف می گم. ممنون که اینجا به اشتراک می ذازیش.

درود مجید جان!
خیلی ممنونم رفیق؛ بهترم الان.
خوشحالم که دوستشون داشته ای مجید؛ به مهر می بینی.
خیلی ممنونم که هستی رفیق قدیمی.

ابانا یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 18:45

شعر بالایی ( اوار) چقد زیبا بود...

بله،
هرآنچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند.
خوشحالم که پسندیدین.
سپاس که خوندین.

نیلوفر شنبه 11 شهریور 1396 ساعت 09:12

عالی بود. مخصوصا عکس. خداقوت
موفق و شاد باشید
عاقبت بخیر

خیلی ممنونم؛ به مهر می خونید.
شما هم شاد و سلامت باشید.
سپاس از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد