فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

سهم من...


سهم من از پرنده شدن 

تنها،

از شاخه ای به شاخه ی دیگر پریدن است.


"صبا کاظمیان"


پ.ن:

تصویر، باستر کیتون، کمدینِ معروف به "صورت سنگی"؛ کسی که در کمدی هایش، هرگز نخندید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مجید مویدی دوشنبه 19 تیر 1396 ساعت 23:40

بورخسِ بزرگ، میگه که "طنز، جدی ترین نوع نگاه به یه مساله ست".
کیتونِ لامصب، با اندوه نهفته توی صورتش.
چه لقبی بهش دادن! چه لقبی.

حرف های بورخس رو به قول معروف باید با آب طلا نوشت!
این درک بالای اون نویسنده ی بزرگ رو می رسونه.
واقعا هم چه غم عظیمی پشت اون صورت سنگیِ کیتون هست...
سپاس از حضورت دوست خوبم!

The Conqueror Worm جمعه 16 تیر 1396 ساعت 19:09 http://lunacy.blogsky.com

خوب که فکر میکنم میبینم چه قدر در زندگیم از شاخه ای به شاخه ای دیگر پریده ام وصف حال من است.

درود!
وصف حال خیلی هاست به نظرم.
امید که همواره شاد باشید.
سپاس از حضورتان!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد