فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

زندگی...


ماتیلدا: «زندگی همیشه این قدر سخته، یا فقط وقتی بچه ‏ای این طوریه؟»
لئون: «همیشه این طوریه.»

(لئون، لوک بسون، ۱۹۹۴)
 این جمله را از زبان خیلی ها شنیده ام؛ یکی شان که هیچ وقت از خاطرم نمی رود، به روزی بر می گردد که  سوار بر تاکسی ای بودم و حواسم به گفت و گوی رادیویی با زنده یاد محمدرضا لطفی بود که وقتی مصاحبه کننده درباره ی زندگی از او پرسید، استاد پاسخ داد که:"زندگی خیلی سخت است؛ همچون یک جنگ دائمی ست!"(نقل به مضمون)

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 2 تیر 1396 ساعت 02:28 http://dastankhoneh.blogsky.com/

اتفاقی یکی از دوستان بهم گفت زندگی همیشه سخته؟
منم یکم به سختیای تموم نشدنیش فکر کردم گفتم نه اصلا باید نگرشتو تغییر بدی تا سختیاش برات اسون باشن..یه جورایی دو رو شدم اون لحظه

به خیلی چیزها هم بستگی داره و البته آدم خودش خیلی تو این قضیه موثره؛ اما به نظرم دل آدم که خوش باشه، تحمل سختی ها آسون می شه!
دلتون خوش!

379 جمعه 12 خرداد 1396 ساعت 09:17 http://nazdikeghiam.mihanblog.com

اللهم عجل لولیک الفرج

سپاس از حضورتان.
ممنونم که خواندید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد