فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

بوی خوش قرمه سبزی...


  به خاطر وضعیت فروغ, بیشتر از پیش درگیر کارهای خانه هستم! آشپزی این چند شب با من بوده است; خورشت قیمه, استامبولی پلو, کوکوی سیب زمینی و برای امشب هم می خواهم قرمه سبزی درست کنم!

  شام هر شب, نهار فردایش هم می,شود.

  در مجموع آشپزی را دوست دارم! وقتی جایی غذای خوشمزه ای می خورم, دلم می خواهد از آشپزش درباره ی آن بپرسم!

  غذاهایی را هم که تا به حال نخورده ام, دوست دارم حداقل یک بار امتحان کنم. همین چند روز پیش برای نخستین بار سوپ شیر خوردم. با این که زیاد اهل سوپ خوردن نیستم, اما دوستش داشتم! سیر تازه ای در آن استفاده شده بود که طعم خوبی به آن داده بود.


  سبزی های خرد شده را سرخ کرده ام. هیراد خیلی سبزی دوست دارد. سبزی خوردن یا خورشتی برایش فرقی ندارد, مهلت نمی دهد!... امروز هم که حسابی سبزی خورد.

  بوی سبزی سرخ شده می آید. دوست دارم. حالم را خوب می کند!

نظرات 3 + ارسال نظر
معصومه یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 ساعت 20:07 http://www.hanker.blogsky.com

سلام . نمی دونم مشکل فروغ خانم چیه ، امیدوارم موضوع نگران کننده ای نباشه

درود...
الان مشکل خاصی ندارد. گچ پایش,را باز کرده و می تواند بدون عصا راه برود و کارهایش را انجام دهد.
سپاس!

مجید مویدی دوشنبه 28 فروردین 1396 ساعت 22:08

اسماعیل عزیز
سلام
سال نو رو بهت تبریک می گم. و بابت تاخیر زیاد عذرخواهی می کنم.
امیدوارم سالِ نو، به از پارسال باشه. با بدیِ کمتر، و اگر شد با خوبیِ بیشتر. سلامتی همواره ی خودت و خانواده ت، در کنارت.
و هر چه زودتر هم حالت روحیت به بهترین حال برگرده و دوباره شاد ببینمت.

درود و سپاس مجید عزیز!
خیلی ممنونم از تو. زنده باشی و سلامت.
شادی ام آرزوست!
همیشه از حضورت انرژی می گیرم.
دوستدارتم .

حامد جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 23:38 http://mrx.blogfa.com

سلام آقا اسماعیل عزیز
دوست گرامی
ببخش که با تاخیر سال نو رو تبریک می گم.
امیدوارم امسال سالی سرشار از سلامتی و شادی برایتان باشد.

دردو حامد جان!
زنده باشی دوست خوبم.
خیلی ممنونم.
تندرست و شاداب باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد