فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

هیچ...


  سیزده به در را به خاطر بارش شدید باران نیمه تمام رها کردیم و به خانه برگشتیم.

 بعد از ظهر رفتم توی حیاط و سوار ماشین شدم. روشن کردم. آهنگ ها را رد کردم تا به ترانه ی "خالی" ابی رسیدم. ترانه ای که مرا به دوران نوجوانی ام برد که نخستین بار شنیدمش. با ضبط سونی برادرم. بارها و بارها...

  سال ها بعد این ترانه را در متن فیلم "خاکستری" شنیدم - مجید صفار. ۱۳۵۶. فیلمی که اگرچه خالی از عیب نیست اما متفاوت است. داستان مردی با عقده های روانی  عمدتا جنسی که سعید راد نقش آن را بازی کرده است و نقش مقابلش را نوش آفرین بازی کرده است. مایه های روان شناسی فیلم قوی ست و تا جایی که یادم می آید برداشتی ست از یک داستان خارجی.

  ترانه ی ابی به جان فیلم نشسته است...

نظرات 3 + ارسال نظر
The Conqueror Worm پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 17:02 http://lunacy.blogsky.com/

سیزده بدر نصفه نیمه از نرفتن خیلی بهتر هست من اصلا نرفتم هنوز تو دلم هست. آه که چه ها که نمی کنند این آهنگ های نوستالژیک پر خاطره ؛ تو را به کجا ها که نمی برند انگار که حسش هنوز تازه باشد.

رفتیم به هرحال! مثل اغلب این سال ها...
موسیقی و کلا هنر, زبان روح انسان ها هستند. چه خاطره ها که با خودشان ندارند...
سپاس از حضورتان.

جلبک خاتون پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 08:53 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com/

جلسه دادگاهتون خوب پیش رفت؟

خدا را سپاس.
خوب بود.
فعلا تا مدتی از دادگاه رفتن معافیم اما هنوز تمام نشده است!
سپاس از مهرتان.

محمدرضا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 02:50 http://oinion.blogsky.com

سلام آقای بابایی عزیز
ممنونم از ابراز لطفت
سال خوبی پیش رو‌داشته باشی

درود آقامحمدرضا!
شاد باشید و تندرست همیشه.
حضورتان مایه ی دلگرمی ست.
پایدار باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد