فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

چونی بی من؟!...



ای همدم روزگار، چونی بی من
ای مونس غم‌گسار، چونی بی من
من با رخ چون خزان، زردم بی‌تو
تو با رخ چون بهار، چونی بی من

 

"مولانا"


با صدای همایون شجریان بشنوید.

نظرات 2 + ارسال نظر
آبانا پنج‌شنبه 26 اسفند 1395 ساعت 21:26 http://abanac.mihanblog.com

نمیدونم مردم چقدر چارشنبه سوری حواسشون ب پلاسکو بود... من ک امشب یه خسارت جانی به اشنا شنیدم...
ما مردمی پندناپذیریم!
تا کی بدون هیراد خاهید بود؟!

امیدوارم حال هیچ یک از دوستان ناخوش نباشد در این آستانه ی عید.
حتی روزنه ی نوری، می تواند ما را به پس زدن تاریکی امیدوار کند.
دیروز هیراد را دیدم،
الان کنارم خوابیده است؛ چشمان قشنگش را بسته و صدای نفس کشیدنش حال من را خوب کرده است.
سپاس از مهربانی تان، و این که وقت می گذارید و می خوانید.

محدثه بابایی چهارشنبه 25 اسفند 1395 ساعت 14:48 http://www.sedayepayebaran.blogsky.com

بسیار زیبا
پایدار باشید

خوشحالم که دوست داشتید،
خیلی ممنونم.
شاد باشید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد