فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

حالم خوب است!


 سیمین دانشور نخستین اثرش را که «آتش خاموش » نام دارد، د ر۲۲ سالگی نوشت ودر ۲۷ سالگی  چاپ کرد؛ البته این داستان مشق اول او بود.

وقتی که آن را به صادق هدایت نشان داد و نظرش را خواست، او به سیمین گفت: « اگر من به تو بگویم چطور بنویس و چکار کن دیگر خودت نخواهی بود ، بنابراین بگذار دشنام‌ها و سیلی ها را بخوری تا راه بیفتی، من هم همین کار را کردم. »


پ.ن. ها:


- فردا قرار است داستان «رگبار» را در کانون ادبیات بخوانم...


- مجنون به نصیحت دلم آمده است

بنگر به کجا رسیده دیوانگی ام...

"ابوسعید ابوالخیر"

  

- حالم خوب است؛ خوب خوب! هیچ وقت به این خوبی نبوده ام...؛ پر از شور و هیجانم! دلم هوس چلومرغ خوشمزه و پرملاتی را کرده است با یک ترشی مشتی، ماست و خیار٬ و سبزی خوردن در کنارش! بعدش هم یک چای در لیوانی بزرگ و نگاه کردن به قفسه ای پر از کتاب...!


نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 26 تیر 1402 ساعت 19:49

ئی پست و عنوان اش،زور خاسِ.
خوب و
سلامت و
موفق باشید همیشه.

خیلی ممنونم،
به مهر می بینید.
سپاس، شما هم سربلند باشید همیشه.
خیلی ممنونم از حضورتون.

پیمان پنج‌شنبه 30 دی 1395 ساعت 01:00 http://moshavereh71.blog sky. com

سلام ... خیلی پر مغز و پر احساس بود متن زیبات ...

درود پیمان جان،
به مهر می خوانی.
خوشحالم که پسندیدی.
سپاس!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد