فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

تا زدم یک جرعه می از چشم مستت...


بشنوید؛

صدای «علی اصغر شاهزیدی»، شعر از بیژن ترقی، آهنگ از علی تجویدی و تنظیم از فریدون شهبازیان


عکس از «برونو باربی»

نظرات 2 + ارسال نظر
معصومه چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 11:28 http://www.hanker.blogsky.com

اوه اوه اوه داغ دلم و تازه کردید.
دو هفته س در تلاطم هستم.
بعد از کلی تونستم برم پیش استاد شاه زیدی و تست دادم
منو پذیرفت . ولی آخ ولی کلاسش فقط بعد از ظهر دوشنبه هاس...نمی دونم بچه ها رو چه کار کنم . دلم غصه دار شد دوباره.

خواب استاد رو هم دیدم .

چه خوب ! امیدوارم برین کلاسش و از محضرش استفاده کنین.
براتون آرزوی موفقیت می کنم.
خیلی ممنونم که می خونین.

یوسف چهارشنبه 22 دی 1395 ساعت 03:05

تا زدم یک جرعه می از چشم مستت.....
...
....
....
بذار اینو خودم ادامشو بگم:
تا زدم یک جرعه می از چشم مستت***نمیدانی چه حالی شدم دیدم دو چشمت

:))
درود یوسف جان!
خیلی ممنونم که همیشه سر می زنی، وقت می ذاری و می خونی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد