فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

ای خدا..

یا رب،

به کجا می بردم این سر سودایی؟...

بشنوید. ترانه ی کردی «ای خدا» با صدای جمشید.

...

ترجمه ی ترانه:

غصه هام رو به کی بگم، وقتی غمخوارم  گم شده

بی قرار وبی دلم وقتی دلدارم گم شده

توی غربت  سرگردانم

کسی من رو نمی شناسه و از شهرم دورم

-------------------------------------

من کبوتر دست یار بودم و گذشت...

الان آواره ام و گلم رو گم گردم

مات و مبهوت یک دلم، اما همیشه بی صفاست

بلبل بی صدای دور از کاشانه ام (هه وار)

-------------------------------

منم پروانه  تیغ بی رحم روزگار

گم شده گلزار من توی فصل بهار

 مات و مبهوت یک دلم، اما همیشه بی صفاست

بلبل بی صدای دور از کاشانه ام (هه وار)

---

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد