فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

من روح بارانم...


آزاد آزادم ببین

چون عشق درگیر من است

دیگر گذشت آن دوره که

تقدیر زنجیر من است

شاید نمی دانی، ولی ، از خود خلاصم کرده ای

آیینه ی خالی فقط ، امروز تصویر من است

از عشق تو بر باد رفت ، آن آبروی مختصر

من روح بارانم ، ببین ، چون عشق تقدیر من است !


افشین یداللهی

پ.ن:

نقاشی از ونسان ون گوگ، با عنوان «شب پر ستاره»

نظرات 11 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 22:42

این نقاشی رو خیلی دوست دارم.منو یادِ سپیده دم...
توی نت،یه دامن با همین طرح دیدم.با بلوز آستین کوتاه.به رنگ صورمه ای بلک.خیلی قشنگ بود.
خدا رحمت کنه دکتر افشین رو.برنامه هاشو دنبال می کردم..‌

بله، فوق العاده ست!
درسته، این نقاشی رو در طراحی لباس هم استفاده می کنن.
خدا رحمتشون کنه؛ ترانه سرای خوبی بودن.

خیلی ممنونم از حضورتون.

آبانا دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 14:10 http://abanac.blogsky.com

شعر و آهنگ زیبایی ست...

خیلی ممنونم، لطف دارین.
خوشحالم که دوست داشتین.
سپاس که هستین!

هنوز یلدا دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 10:01

خیلی قشنگ بود این شعر مثل بقیه شعرهای افشین یداللهی...

سلام ،
خوشحالم از حضور دوباره تون.
و این که دوست داشتین این شعر رو.
سپاس!

مژگان یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:08 http://cinemazendegi.blogsky.com/

آزاد آزادم ببین
چون عشق درگیر من است

سلام آقای بابایی عزیز
+ شعر خیلی زیبایی بودش
+ نقاشی منُ یاد پوستر فیلم ( نیمه شب در پاریس + وودی آلن) انداختش

سلام خانم مرادی،
خیلی ممنونم که وقت گذاشتین و خوندین.
+خوشحالم که دوست داشتین.
+ چه خوب!

دارکووب یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 08:49

سلام
مباارکه
خونه ی زیبایی ست

سلام،
خیلی ممنونم، لطف دارید.
خوشحالم از حضور دوباره تون.
سپاس!

پاپیون یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 02:12 http://oinion.blogsky.com

یداللهی گاهی چیزی می سراید بین شعر و ترانه مثل همین!
البته زیبا و به یاد ماندنی

این ترانه رو نخستین بار با صدای احسان خواجه امیری شنیدم و ازش خوشم اومد. حس و حال خوبی بهم می ده! زیاد با اشعار آقای یداللهی آشنا نیستم
سپاس که هستین!

جلبک خاتون شنبه 10 بهمن 1394 ساعت 11:15 http://zendegiejolbakieman.blogsky.com

شعر های زیبا :)


قشنگ بود...خیلی :)

خیلی ممنونم!
خوشحالم که دوست داشتید.
سپاس که وقت می ذارین و می خونین.

محدثه بابایی پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 23:56

سلام،
خیلی زیباست هم شعر و هم نقاشی
آسمان در نقاشی خیلی قشنگ کشیده شده و هم چنین طرز قرار گرفتن ستاره ها در آسمان زیبایی خاصی به نقاشی بخشیده

سلام،
زیبا می بینید!
خیلی ممنونم.
کارهای ون گوک رو دوست دارم، و این یکی رو خیلی!
سپاس که هستین.

دل آرام پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 15:59 http://delaram.mihanblog.com

که در پس پوسته ی حرفهایمان سکوتی پر معنا نهفته است ...آزاد آزادیم

سلام،
خیلی ممنونم از حضورتون.
سکوت، سکوت...
سپاس که هستین!

حامد پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 13:33 http://mrx.blogfa.com

سلام آقا اسماعیل بزرگوار
منم شما رو بطور اتفاقی از آمار قبلی سایت در پرشین استیت پیداتون کردم که از این بابت خوشحالم.
ممنون، خوبم . امیدوارم شما هم خوب باشید.
پسره گلت ماشاالله بزرگ شده ؟!فکر کنم اسمش هیراد بود.

سلام، خوبین؟
خوشحالم از دیدار دوباره تون.
هیراد خوبه و سلام می رسونه!:)
بزرگ شده و با مزه!:))

مجتبی ابراهیمی پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 10:39 http://kolbedosti.blogsky.com/

ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ

سلام،
خوش اومدین.
سپاس که خوندین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد