فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

رگبار


هربار به تو فکر می کنم
یکی از دکمه هایم شل می شود
انقراض آغوشم یک نسل به تأخیر می افتد
و چیزی به نبضم اضافه می شود
که در شعرهایم نمی گنجد

کافی ست تو را به نام بخوانم
تا ببینی لکنت عاشقانه ترینِ لهجه هاست
و چگونه لرزش لب های من
دنیا را به حاشیه می برد

دوستت دارم
با تمام واژه هایی که در گلویم گیر کرده اند
و تمام هجاهای غمگینی
که به خاطر تو شعر می شوند

دوستت دارم با صدای بلند
دوستت دارم با صدای آهسته
دوستت دارم . . . .
و خواستن تو جنینی است در من
که نه سقط می شود
نه به دنیا می آید

(لیلا کردبچه)
نظرات 3 + ارسال نظر
آبانا جمعه 11 دی 1394 ساعت 14:32 http://abanac.blogsky.com

شعر زیبایی بود. خیلی لطیف.

خیلی ممنونم،
خوشحالم که دوست داشتین.

محدثه چهارشنبه 9 دی 1394 ساعت 14:30

سلام
بسیار زیبا بود لذت بردم

سلام!
خیلی ممنونم محدثه خانم، لطف دارین.
خوشحالم که دوست داشتین!
سپاس که می خونین.

مژگان چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 11:11 http://cinemazendegi.blogsky.com/

و خواستن تو جنینی است در من
که نه سقط می شود
نه به دنیا می آید
+ انتخاباتونُ خیلی دوست دارم.

خیلی ممنونم،
لطف دارین.
سپاس که وقت می ذارین و می خونین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد