فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

ما را تاب نیست!


.

.

گر تو را،

با ما،

تعلق نیست،

ما را،

شوق 

هست...


ور تو را،

بی ما، 

صبوری هست، 

ما را، 

تاب 

نیست!


● رهی معیری


پ.ن:

نقاشی از پیکاسو

نظرات 4 + ارسال نظر
هنوز یلدا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 12:22 http://still.blog.ir

خیلی قشنگ بود...

نظر لطف شماست،
سپاس.

مجید مویدی دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 14:26 http://majidmoayyedi.blogsky.com

سلام به اسماعیل عزیز
ممنونم. هم شعر، هم نقاشی، عالی بود. خرابمون کرد رفیق. دست خوش
خوشحالم نوشتن مطالب جدید رو هم شروع کردی.

سلام مجید جان،
سپاس از مهرت.
همیشه از اومدنت خوشحال می شم.
زنده باشی رفیق.

alone girl جمعه 29 آبان 1394 ساعت 13:56

پیش بی دردان چرا فریاد بی حاصل کنم

گر شکوه ای دارم ز دل با یار صاحبدل کنم

سلام
مبارک باشه، موفق باشید

درود و سپاس بابت این بیت زیبا..
مانا باشید،
همچنین.

پیمان بابایی جمعه 29 آبان 1394 ساعت 13:55

سلام ..... عالی و وبلاگ جذابی دارید،وبلاگ جدید مبارک.......

سلام،
ممنونم پیمان جان،
لطف داری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد