فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

این روزهای گرم...


خیلی درگیرم این روزها و همین باعث شده تا کم تر بتوانم به دوستان وبلاگی سر بزنم و نوشته هایشان را بخوانم. حتما این کار را خواهم کرد.

 امروز پدر را بردم اکو و فردا باید ببرمش دکتر قلب؛ امیدوارم چیزی نباشد.

یک طرح مستند دارم که هفته ی پیش با مسوولان آموزش و پرورش منطقه مان درباره اش صحبت کردم، شاید بتوانند هزینه ی ساختش را بدهند؛ البته که اگر این طور بشود، نهایت سعی ام را خواهم کرد که با حداقل هزینه ها آن را بسازم. تا حالا با معاون آموزشی، مسوول بخش پژوهش اداره، حراست، مسوول بخش فرهنگی اداره صحبت کرده ام، فقط مانده معاون پشتیبانی که هنوز باهاش صحبت نکرده ام. امیدوارم طرح پذیرفته شود و بتوانم در همین تابستان کار را کلید بزنم.

 و دغدغه های ریز و درشت دیگری که به یاری خدا حل خواهند شد.

درباره ی آخرین پست هم این را بگویم که نسخه ی اولیه ی داستانی ست که حدود دو سال پیش نوشته امش و اگر زمان پیدا کنم، برمی گردم و دستی به سر و رویش می کشم.

خیلی ممنونم از حوصله ی دوستان عزیز.

نظرات 2 + ارسال نظر
یک زن یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 18:50 http://Www.paeezaan.blogsky.com

سلام همکار گرامی.
نگرانی به خود راه ندهید. حال پدر خوب است.
درود بر شما...
آقا اجازه( به قول بارانم) فضولی ما را کشت.. این طرح چیست؟

بابت این مدت نبودنم عذرخواهم. کارها بالاخره تمام شد

من وارد تابستان شدم

سلام بر شما و خدا قوت!
توکل بر خدا...؛ ببینیم نظر دکتر چیه. خیلی ممنونم، سلامت باشید.

خواهش می کنم؛ طرح درباره ی دانش آموزان افغان هست.

اختیار دارید؛ امیدوارم کارهاتون به خوبی و مبارکی انجام شده باشه. خیلی سخت بوده حتما.

به تابستون خوش اومدین:)

بهامین یکشنبه 21 مرداد 1397 ساعت 17:56 http://notbookman.blogsky.com

سلام
ان‌شالله حال پدرتون بهتر باشه و سلامت باشن

چه عالی ؛امیدوارم طرح وایده کار مستند که ازش نوشتین،تمام مراحل ادرای و قانونیش طی بشه و شروع به ضبط کنید.
هز زمانی قرار بر پخش شد به منم اطلاع بدیم اگه بتونم تماشا کنم:)

قلمتون عالیه، امیدوارم خیلی زود خبر چاپ کتابتون را نشر بدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد