فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

منت خدای را عزّوجل...


 صبح باران ریزی می بارید.

 روز خوبی بود امروز؛ صبح، دوست نازنینی که می داند من عاشق ترشیجات هستم، یک دبه سیرترشی چندساله برایم آورد و دوست عزیزی هم یک پایه ی گوشی موبایل، از آن ها که روی داشبورد نصب می شوند، به ام بخشید.

 خدایا! شکر به خاطر همه ی زیبایی هات.


پ.ن:

عنوان که از گلستان سعدی و معرف حضور دوستان فرهیخته هست؛ در کتاب ادبیات سال دوم دبیرستانمان، به نظرم همان درس نخست بود. آن قدر معلممان آن را از ما پرسیده بود-از معنی و صنایع و ...، که حفظ شده بودیم!

یادش بخیر، آقای نوربخش. یک معلم ادبیات کار درست بود.

 در فیلم "در امتداد شب" (پرویز صیاد) هم در همان اوائل فیلم که جلسه ی امتحانی را نشان می دهد، این متن را در امتحان دیکته می خوانند. فیلم را با ویدئو، وقتی پایه ی دوم راهنمایی بودم دیدم.

 

٭بشنوید: ترانه ی فیلم "چهار راه استانبول" با صدای علیرضا قربانی.

http://s8.picofile.com/file/8328288600/Alireza_Ghorbani_

Istanbul_Junction.mp3.html

نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 17:14 http://notbookman.blogsky.com

ترانه عالی بود
این خواننده هم تحصیلات حقوقی دارن

خواهش می کنم.

چه جالب!... پس حقوق خونده ن ایشون.
موفق باشید.

بهامین دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 13:59 http://notbookman.blogsky.com

ترانه علیرضا قربانی عالی بود
ممنون

خوشحالم که پسندیدین.
ممنونم از حضور پر مهرتون.

فریبا دوشنبه 14 خرداد 1397 ساعت 11:16

سلام .بهار دلتون خرم باد همواره

سلام؛
خیلی ممنونم. همچنین برای شما.
شاد باشید.

Baran یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 22:13 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بله،بشنوید روشنیدم و دوست داشتم؛ممنون تون.

خواهش می کنم.
سپاس از حضورتون.

Baran یکشنبه 13 خرداد 1397 ساعت 20:03 http://haftaflakblue.blogsky.com/

الهی شکر؛ ان شاءالله همه ایام تان پرخیر برکت وخرم و سبز باشد...
آمین

سیرترشی نوش جان تان،پایه تلفن همراه؛ مبارک تان

بله،عنوان پست رو گاهی پدر جان ؛ قبل از برچیدن سفره،که معمولا جمعه ها ؛ منزل آقاجان هستیم بلند بلند میخوانند؛یعنی دایی ها می گویند ؛ممد آقا بخون دارن سفره رو جمع میکنن؛ منت خدای عز وجل که طاعتش موجب قربتست وبه شکرش اندرش مزید نعمت...
الهی شکر

من این فیلم رو ندیدم.ولی تحلیل شو ،مفصل از زبون دختر عمو شنیدم.
ممنون بابت "بشنوید" و این پست زیباو صمیمی

خیلی ممنونم بابت همه ی دعاهای پرمهرتون؛ سبز باشید.
کلا گلستان سعدی پر از حکایت های قشنگه و من اون موزون بودنش رو دوست دارم؛ سعدی هم که اتاد سخن هست.

امیدوارم فیلم رو ببینید و تحلیل خوتون رو داشته باشید.

خواهش می کنم؛ امیدوارم دوست داشته باشید.

خیلی ممنونم که وقت گذاشتید و خوندید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد