فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

احتمالش هست!

هیراد می گوید:"مدرسه حوصله سَر بَره!"

می گوید:"کاش مدرسه شاد تر بود!"

خانم معلمش می گوید خوب یاد می گیرد، اما خیلی بازیگوش است.

 آدم صبوری نشان می دهد. در حالی که به هیراد لبخند می زند می گوید:"امروز هیراد ادای من رو در آورد!"

 پرسیدم:"واقعا؟!... چطور؟!"

گفت:" هرچی می گفتم بعد از من تکرار می کرد و بچه ها هم می خندیدن!"

نتوانستم جلوی خنده ام را بگیرم!

هیراد یکسره در حال پرسیدن است؛ از زمین و زمان می پرسد. گاهی آن قدر می پرسد که پاک تمرکزم را از دست می دهم و اصلا یادم می رود در حال انجام دادن چه کاری بودم. 

 گاهی هم عصبانی می شوم، اما به خودم یادآوری می کنم که همه ی بچه ها فیلسوفند...؛ و پاسخ می دهم!

 می گویم:هوشِت به من رفته!"

می گوید:"نه! من از تو باهوش ترم!"

بلند می خندم و می گویم:"چی بگم والله!"

می گوید:" الان باید بگی "احتمالش هست"!"

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 15:06

خدا آقای هیراد را به اتفاق گشت ئازیزانِ ئازیز حافظ و نگهدار باشد.
به تصویر کشیدنِ کلاس و خنده ی بچه ها،زور خاس بود.
https://namnak.com/%D8%B4%DB%8C%D8%B7%D9%86%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D9%86.p48431#1
من بچه های شیطون و بازیگوش رو خیلی دوست دارم.خصوصاً اینکه،این مدل بچه ها.از اشتباه کردن نمی ترسن.وبه قول آقای سید علی صالحی:"اشتباه یکی از عالی ترین علائم اثبات آدمی ست...!"
و به همین خاطره.اینگونه بچه ها.زودتر از آدمیت عبور می کنند ،به انسانیت می رسن.
مثال؟مثلا نظر آقای هیراد راجب آزادی و
پرنده ها.مثلا منتظر پدربزرگ ماند و
تاکید کرد،تنهاش نمی زارم...
خوا را سپاس ئه رای وجود عزیز و نازاران اش.

خیلی ممنونم. خدا عزیزان شما رو هم براتون همیشه سلامت بداره.
به مهر می بینید. خوش حالم که پسندیدید.
زور سپاس ئه رای لینک. دستتون درد نکنه.
یه وقت هایی خیلی سخته کنترل کردن خودمون در برابر بچه های بازیگوش، همیشه از خدا می خوام بهم شکیبایی بیشتری بده در این مورد.
خیلی ممنون برای جمله ی "سیدعلی صالحی"؛ زیباست.
خیلی محبت دارید. زور زور سپاس.
خدا نگه دار بچه های نازنینتون باشه.

سپاس از حضورتان.

زهرا شنبه 18 آبان 1398 ساعت 15:26 https://farzandenakhaste.blogsky.com

هیراد خان کلاس اولیه؟؟ واقعا با بچه های الان آینده کشورمونو روشن میینم بقول خودتون متفاوتن و البته خلاق و سازنده و اراده ای عجیب در بدست آوردن خواسته هاشون
دختر منم معلمش میگه از همه بیشتر حرف میزنه و من خوشحال از این استعداد کلامی بالاش

هیراد کلاس اوله.
درسته؛ این بچه ها خیلی متفاوت و با اراده تر هستن. امیدوارم بتونن کشورمون رو اون طور که شایسته ست، بسازن.
خدا نگهدار عزیزانتون باشه؛ به نظرم دختربچه ها الان از پسربچه ها شیطون ترن!:)

خیلی ممنونم از حضورتون.

رحمان شنبه 11 آبان 1398 ساعت 02:19

سلام ، ماشاالله خداحفظش کنه هیراد خان باهوش رو.

درود؛
خیلی ممنونم. سلامت باشی.
بچه های این دوره، خیلی متفاوتن.

خیلی ممنون از حضورت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد