فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

دریاکنار


 صبح رفتم پیاده روی؛ مسیر مارپیچِ دور تا دورِ کوه را تا قله بالا رفتم و برگشتم. هوای خنکی بود و گرمای این روزها نتوانسته بود طراوت و شادابی درخت های حاشیه ی راه را بگیرد و دورتر، زمین های کشاورزی درو شده، در چندضلعی های بزرگِ زردرنگ، در کنار هم روی پستی و بلندی های تپه ها و کوه ها کشیده شده بودند.

 وقتی رو به پایین می آمدم، صدای پرنده ای را شنیدم که برایم تازگی داشت؛ یک جفت بودند که لا به لای سرشاخه های درخت ها پر می کشیدند. اندازه ای بین گنجشک و یاکریم، و رنگی خاکی و سپید داشتند وصدایی قشنگ و خاص!

 بعد از صبحانه هم هیراد را بردم کنار رودخانه ی سرپل تا کمی آب بازی کند. به جایی که آبشار یا رودخانه داشته باشد می گوید دریاکنار!

 با هم رفتیم توی رودخانه و حسابی بازی کرد. از دیدن ماهی هایی که از پیش پایش فرار می کردند ذوق کرده بود و البته جلبک های کف رودخانه برایش خیلی جالب بودند!


پ.ن:

بشنوید:

http://s8.picofile.com/file/8331654550

/Ramesh_Rood_Khooneha.mp3.html

رودخونه ها، با صدای رامش.


نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین شنبه 23 تیر 1397 ساعت 02:54 http://notbookman.blogsky.com/

پیاده روی همیشه همراه با لحظه وحس های خووووووب

همیشه و هر لحظه هاتون سرشار از شادمانی

ترانه رامش عالی بود

خیلی ممنون؛ همچنین برای شما.
شاد باشین و پرانرژی وموفق!
خوشحالم که دوست داشتین.
خیلی ممنونم از حضورتون.

دل آرام جمعه 22 تیر 1397 ساعت 17:43 http://delaram.mihanblog.com

وای خدای بزرگ

آقای بابایی اگر شما کارهای به اصطلاح هنری الکن بنده رو میپسندید اما من به جد این خاطرات طبیعت شما را عمیقا دوست دارم. صدای پرنده و رود و کوه ...
حتی نسیم اش را لابلای موها میشود احساس کرد ..

همیشه سبز و پر طراوت و شور باشید ...

شرمنده می کنید؛ من بی هیچ تعارفی در مورد کارهای خوبتون گفتم. شما در زمینه های مختلف صنایع دستی، خیلی خوب کار می کنید و از همه مهم تر، با انگیزه به سمت یادگیری های تازه پیش می رید.

طبیعت رو دوست دارم؛ شما به مهر و لطف می بینید.
همچنین برای شما؛ سپاس که خوندین.

Baran جمعه 22 تیر 1397 ساعت 15:09 http://haftaflakblue.blogsky.com/

وقتی از آقای هیراد می نویسید؛سال ما نو می شود...
همه ایام تان نوروز؛آقای بابایی عزیزو بزرگوار

محبت دارید؛ خیلی ممنونم.
همچنین برای شما.
سپاس که وقت می ذارید و می خونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد