فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

پاییز



چگونه می‌شود با یک سلام

آدم را بگیرند از او

تقویمی با چهار پاییز

به او تحویل دهند؟

 

"هرمز علی پور"

نظرات 5 + ارسال نظر
عکاسی جمعه 10 آبان 1398 ساعت 15:30 http://www.sarashot.com/

عکس و متن زیبایی بود
به سایت منم سری بزنید
<a href="http://sarashot.com/">عکاسی محصول</a>

لطف دارید؛ سپاس!
سر می زنم.

خیلی ممنون از حضورتون.

بهامین سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 14:28 http://notbookman.blogsky.com

پاییز عروس فصل ها
تصویر زیبایی بود

زیبا می بینید؛
خوشحالم که پسندیدید.
خیلی ممنونم که می خوانید.

جعفر سه‌شنبه 8 خرداد 1397 ساعت 12:03

چقدر فکر کنم هر شبِ سیاه به ماه؟
کدام آه مگر برده است راه به ماه؟


تو هیچگاه نگفتی که این غم انگیز است
که دل ببندد، آبِ درون چاه به ماه


سوالْ تلخ و جواب از سوال تلخ تر است
بجای من چه کسی می کند نگاه به ماه؟


مرا نمی شنوی و تو را نمی بینم
مگر که سال به سال و مگر که ماه به ماه



نگو به قهر که : من اشتباه کردم اگر....
که هیچ وقت نمی آید اشتباه به ماه



#جعفر_مقیمیان

با سلام و تشکر

درود و سپاس، جعفرِ عزیز.
ممنون بابت این هدیه ی قشنگ.
این شعر رو در پست جداگانه ای ارسال کردم.
ممنون که هستی.

Baran دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 19:25 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام
عصرتان بخیر
چه تصویر زیبایی
یعنی ؛ کوچه رو چهار فصل و دوازده ماه تصور کردم

"ابراى پاییزیِ دلگیرمن
جوون ترای چهره ی پیرمن
چشمهای من بیخبرای ساده
منتظرای دل به جاده داده"،....
بادیدن این تصویر یاد ترانه ی "پاییز" چاوشی افتادم.
نمی دونم؟چرا با دیدن پیکان دلتنگ میشم

باتشکر از شما؛تصویر و شعر و سلام؛بسیار عالى.

درود و سپاس!
عصر شما هم بخیر.
خوشحالم که پسندیدین.
دقیقا در این عکس، پیکان مولفه ی مهمیه.
این ترانه ی چاووشی رو دوست دارم.
خیلی ممنونم که اومدین و خوندین.

جعفر دوشنبه 7 خرداد 1397 ساعت 19:20

درود عزیز. ممنون بابت وبلاگ خوبت

درود و سپاس از حضورت دوست خوبم.
ممنون می شم از شعرهای خوبت برام بفرستی تا در وبلاگ بذارم و با دوستان بهره ببریم.
خیلی ممنونم که اومدی و خوندی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد