فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

دلم دریا شد و دادم به دستت...


به من گفتی که دل دریا کن ای دوست

همه دریا از آن ما کن ای دوست

دلم دریا شد و دادم به دستت

مکش دریا به خون پروا کن ای دوست

 

کنار چشمه ای بودیم در خواب

تو با جامی ربودی ماه از آب

چو نوشیدیم از آن جام گوارا

تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

 

تن بیشه پر از مهتابه امشب

پلنگ کوه ها در خوابه امشب

به هر شاخی دلی سامون گرفته

دل من در تنم بیتابه امشب


"سیاوش کسرایی"


بشنوید با صدای استاد شجریان:

http://d.nabzetaraneh.net/M-Shajarian/Greatest-Hits/Mohammad-Reza-Shajarian-Ashke-Mahtab.mp3 


نظرات 3 + ارسال نظر
لبخند ماه سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 23:32 http://Www.niloofaraaneh.blogsky.com

دانلود کردم

امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیره.
سپاس از حضورتون.

محدثه سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 23:13

سلام،
شعر زیبایی بود
و صدای استاد شجریان هم واقعا به آدم آرامش خاصی میده و وحرف ندارن ایشون...
بابت پست های خوبتون ممنون

سلام محدثه خانم؛ خوش اومدی.
خیلی ممنونم.
خوشحالم که پسندیدی.
ممنون از حضورت؛ به مهر می بینی.
برات آرزوی موفقیت می کنم!

Baran سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 22:27 http://haftaflakblue.blogsky.com/

"خوشا به آب و آسمان آبی ات
به کوههای سربلند
به دشتهای پُر شقایقت
به دره های سایه دار
به مردمان سخت کوش..."

بسیارممنون و سپاسگزارم
اشعار مرحوم کسرایی را بسیارها دوست دارم

خوشحالم که پسندیدین و ممنون بابت این کادوی زیبا؛
چه شعر قشنگیه!
من هم شعرهاشون رو دوست دارم؛ روحشون شاد!
سپاس بی کران بابت حضور پرمهرتون!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد