فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

بیا زندگی را بدزدیم



زندگی از هر چیزی قوی‎تر است .

"بهرام صادقی"


پ.ن:

عنوان از "سهراب سپهری"

نظرات 4 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 11:52 http://notbookman.blogsky.com

با بهار برقص
با تابستان بچرخ
در پاییزش عاشقانه قدم بزن
با زمستانش بنشین و
چایت را به سلامتی نفس کشیدنت بنوش
زندگی را باید زندگی کرد، آن طور که دلت می‌گوید
مبادا زندگی را دست نخورده برای مرگ بگذاری
نسرین بهجتی

چه قشنگ؛ ممنونم!
"زندگی را باید زندگی کرد."
سپاس بابت حضورتون و این شعر خوب.

Baran دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 08:56 http://haftaflakblue.blogsky.com/

شرمنده میکنید.خیلی ممنون و مچکرم

بله،هم برمی گرده به شعر ،که خیلی دوستش دارم.همین که ازلحن خانم نیکی بسی خوشمان می آید.که انگار آبنباتی چیزی گوشه لپ شون هست،دارن حرف میزنن

خلاصه اینکه؛
بابت مخاطب نوازی تان بسیارها تشکر

خواهش می کنم؛ محبت دارید. من از شما ممنونم.

اون آبنبات که گفته این، توصیف جالبیه!

سپاس از حضور پرمهرتون. شاد باشید و سلامت.

Baran دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 06:59 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام
صبح شما بخیر ونیک...

بله،بله،درستِ.دوزن که درجریان انق لاب فرهنگی دانشگاه بسه میشه،...سکانسی بود،خانم نیکی داشتن،ملحفه ها رو پهن می کردن و زمزمه اش میکردن..که آقای آتیلا میان و بازخواستش میکنن،...

بله واقعا،شعر زیبایی ست.وممنون از شما ؛بابت یاد آوری اش
سپاس ،که پاسخ نوشتین.بسیارهاسپاس..

سلام؛ ممنونم.
صبح شما هم بخیر!

الان حضور ذهن ندارم راستش، دو زن بود یا نیمه ی پنهان؟ اما جالبه که اون صحنه توی ذهنتون مونده. فکر می کنم برمی گرده به این که شعر رو دوست دارین.

ممنون از شما که با دقت می خونید و باعث می شید که من و سایر دوستان هم چیزهای خوبی یادمون بیاد و البته چیزهایی هم یاد بگیریم.
از شما سپاسگزارم بابت توجه به پست ها و کامنت های پرمهرتون.

Baran دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 00:12 http://haftaflakblue.blogsky.com/

چه تصویری

به باغ همسفران...
این شعر، همونیِ که نیکی کریمی زمزمه میکرد؟که همسرش آتیلا بود؟صدا کن مرا صدای تو خوب است...
وباز؛چه تصویری
جسارتا؟اون گیاه ؟چی می تونه باشه؟
واینکه؛سمت ولایت شما بلوط بن هم داره

بله؛ پر از انرژیه این تصویر!

راستش این زمزمه کردنی که می گین رو یادم نمی آد توی چه فیلمی بوده...؛ البته خانم نیکی کریمی با آتیلا پسیانی در فیلم های دو زن و نیمه ی پنهان همبازی بوده ن، ولی اون تصویر در خاطرم نیست...، اما در هر صورت شعر زیبایی هست.

خواهش می کنم؛ اون گیاه شاید "شِینگ"باشه؛ باز هم مطمئن نیستم!
سمت روستای پدری بلوط نیست.
خیلی ممنونم از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد