فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

هیراد


  درگیری های کاری این روزهایم باعث شده تا کمتر بتوانم با هیراد باشم؛ این چند روزه که به خاطر کلاس های تقویتی مدرسه، دیرتر می روم سراغش، برخلاف گذشته که خودش را قایم می کرد تا پیدایش کنم، می آید توی راهرو به استقبالم و می پرد بغلم و می گوید:"دلم برات تنگ شد بابا؛ دیر نیا!" و من می فشارمش به خودم...

 برای این که بتوانم چرتی بزنم پیش از رفتن سر کلاس بعد از ظهرم، مادرم هیراد را می بَرَد توی بالکن کوچکشان که رو به حیاط و ساختمان های پشتی است و هوای خنکی دارد.  گاهی هم هیراد گربه ها را می بیند آن جا.

 روی تکه فرشی می نشینند. کمی که می گذرد، هیراد می گوید:"

مادربزرگ! عجب حالی می ده. یه چای دم کن بیار بخوریم!"

چایش را که می خورد، می گوید:"حالا برو میوه بیار بخوریم!"

نظرات 3 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 ساعت 09:40 http://notbookman.blogsky.com

خدا حفظش کنه آقا هیراد را.
بچه ها دنیایه قشنگی دارن

خیلی ممنونم از شما؛ سلامت باشید.
دنیای پاک و بی آلایشی که اغلب، ما آدم بزرگ ها گند می زنیم بهش!
سپاس که اومدین و خوندین!

Baran سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 18:26 http://haftaflakblue.blogsky.com/

دنیای بچه ها خیلی زیبا و دوست داشتنی ست.مهرسانا نوه ی همسایه مان ؛ازشنبه تا چهارشنبه ،صبح تا عصر نزدمادربزرگش می ماند.وقتی مرا پشت پنجره ی شرقی دید، با لحن سه ساله اش (پستونک تو دهنش بود) پرسید؛دوختر کی هستی؟گفتم؛بابام،غش غش خندید و پرسیدمامانت کو؟گفتم؛ درمزرعه شالیزار.ذوق کرد،بالاپایین پرید.بعد صدای مادربزرگش که آمد،بای بای کرد رفت

بله،جالب بود و دوست داشتم.وممنون از اینکه برای ما هم به تصویر کشیدین.:


خیلی جالب بود!
واقعا چه قدر قشنگه دنیاشون؛ بی شیله پیله و خالص. این همه پیچیدگی دنیای ما رو نداره!
خیلی ممنونم بابت این خاطره ی قشنگ و این که خیلی خوب اون حس رو رسونده بودین.
اون واژه ی "شالیزار" هم از واژه های مورد علاقه ی من هست!
و سپاس بابت حضور پرمهرتون.

Baran سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1397 ساعت 09:07 http://haftaflakblue.blogsky.com/

خدای من عجب حالی داد دیالوگ های آقای هیراد

ممنون بابتش.سلامت باشندو باشید

خودم هم وقتی شنیدم خیلی خندیدم!
خوشحالم که برای شما هم جالب بوده.

سلامت باشید؛ ممنونم که می خونید!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد