فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

قصه های من و بابام!


 دیروز سری به نمایشگاه کتاب زدم و چندتایی کتاب خریدم. برای هیراد"اطلس مصور  دزدان دریایی" و مجموعه ی سه جلدی "قصه های من و بابام" را خریدم که مخصوصا از این دومی خیلی خوشش آمد و مجبور شدیم کلی از قصه هایش را همان دیشب برایش بخوانیم!

 آقای رحمانی را هم در غرفه ی نشر فرادید دیدم؛ نویسنده ای که فرهنگسرای گلستان با او آشنا شدم.  خیلی وقت بود که می خواستم گپ و گفتی باهاش داشته باشم؛ درباره ی چاپ کتاب ازش  پرسیدم. می گفت حداقل هشت ماه طول می کشد تا کتابی بیرون بیاید، تازه اگر به ممیزی نخورد! گفت که خیلی از انتشاراتی ها اصلا کتاب قبول نمی کنند و او هم سه تا کتاب نخستش را با هزینه ی شخصی چاپ کرده، در تیراژ پانصد جلد و هرسال به نمایشگاه می آید تا آن ها را بفروشد. به من هم پیشنهاد داد که گفتم فعلا صبر می کنم!

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 ساعت 08:35

سلام خیلی دلم می خواست حال و هوای نمایشگاه رو از نزریک حس کنم و برای شهرستانی ها این امکان ...
اما وقتی برای خرید کتاب میرم تا حد امکان لفت میدم و عطر کتاب رو می چشم
تارگی داستانهای کوتاه از بلقیس سلیمانی رو خوندم
پیشنهاد می کنم شما هم بخونید
ممنون که بیادم بودید

سلام؛
جای دوستان سبز!
من هم بودن در فضای کتاب رو خیلی دوست دارم و هر از گاهی گذرم به کتابفروشی های خیابون انقلاب می افته که پاتوق اهل کتابه.
نمایشگاه البته جذابیت های خودش رو داره.
با سپاس از پیشنهادتون، ممنون می شم عنوان اون مجموعه داستان از خانم سلیمانی رو بنویسید این جا تا من و سایر دوستان هم بهره ببریم.
زنده باشید؛ من از شما ممنونم که وقت می ذارید و می خونید.

Qadiri.s شنبه 22 اردیبهشت 1397 ساعت 21:19 http://www.blogsky.com

قصه های من و بابام
تو راه برگشت از نمایشگاه تمام راه تو مترو داشتم به قصه هایی که پسرعموم واسه این تصاویر می ساخت رو گوش می کردم
یادش میوفتم سرم دردمیگیره

:)
واقعا کتاب جالبیه و می تونه آدم ها رو از سنین مختلف سرگرم کنه. من و هیراد که کلی لذت بردیم!‌ُ
خیلی ممنونم که وقت گذاشتین و خوندین.!

Baran جمعه 21 اردیبهشت 1397 ساعت 22:15 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام
به به....کتابها،مبارکِ شما و آقای هیرا
قصه خوانی برای بچه دوست داشتنی است.پرسشهای پارازیت گون شان هم البته بعضی پسرا انتهای قصه تجزیه تحلیل دارن بعضی دخترا پارازیتی طورا
واینکه،منم برایدخودم کتابای الف و ب میخرم


با هم بودن های پدر پسری تان مستدام

درود!
خیلی ممنونم؛ سلامت باشید.
امیدوارم هیراد هم به کتاب علاقمند بشه. تا حالا که برخوردش بد نبوده!
هیراد خیلی سئوال می پرسه کلا و اغلب اظهارنظرهای جالبی هم می کنه. داستان هایی که در اون ها شیطنتی رخ می ده رو خیلی دوست داره!
شاد و سلامت باشید؛
سپاس از حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد