فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

درخت اگر که تو باشی...


قطار شو که مرا با خودت سفر ببری

به دورتر برسانی ــ به دورتر ببری


 تمام بود ونبود مرا در این دنیا

که تا ابد چمدانی ست مختصر ببری


 ومن تمام خودم را مسافرت بشوم

تو هم مرا به جهان های تازه تر ببری


 سپس نسیم شوی تو و بعد ازآن یوسف...!

که پیرهن بشوم تا مرا خبر ببری


 مرا به خواب مه آلود ابرهای جهان

به خواب های درختانِ بارور ببری


 و بعد نامه شوم من... چه خوب بود مرا

خودت اگر بنویسی ــ خودت اگر ببری


 عجیب نیست که هیزم شکن بیاشوبد

درخت اگر که تو باشی دل از تبر ببری


 دوباره زوزه ی باد و شکستن جاده

چه می شود که مرا با خودت سفر ببری


" پیمان سلیمانی "


بشنوید؛http://s8.picofile.com/file/8323515584/5_6273996588574574720.mp3.html ترانه ی "هنوزم چشمای تو..."، با صدی "تورج شعبانخانی"

نظرات 3 + ارسال نظر
یوسف چهارشنبه 29 فروردین 1397 ساعت 16:23

سلام...
خیلی زیبا ، عالی و دلنشین بود. اینطوری بگم که حال دلم رو تازه کرد مخصوصا بیت دومش که میگه " تمام بود و نبود مرا در این دنیا که تا ابد چمدانی است مختصر ببری "...

درود یوسف جان!
خوشحالم که پسندیدی؛
خیلی ممنونم که وقت گذاشتی، اومدی و خوندی.
زنده باشی!

فریبا یکشنبه 26 فروردین 1397 ساعت 10:46

شعر قشنگیه
ترانه رو لود نکزدم هنوز

خوشحالم که پسندیدن؛
امیدوارم ترانه هم مورد پسندتون قرار بگیره.
سپاس از حضورتون.

Baran شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 19:28 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بسیارها عالی...
بشنوید؛
بهار بهار برفآرو نقطه چین کرد،خنده به دل مردگیِ زمین کرد
من فقط همین آهنگ رو باصدای ایشون بیاد دارم
واین ترک رو هم دوست داشتم
ممنون و مچکرم،آقای بابایی ذی شعور عزیز

خیلی ممنونم که با حوصله می آیید، وقت می ذارید و می خونید.
چندا ترانه ای که از ایشون شنیده م، برام جذاب بوده.
خوشحالم که پسندیدین.
خیلی ممنونم از شما؛
شاد و پر انرژی باشین مثل همیشه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد