فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

فلسفه های لاجوردی

یادداشت های من...

برگ سبز


دوستان گرامی!

با سپاس از همراهی شما عزیزان، از این به بعد بخش نظرات برای همه ی پست های وبلاگ فعال خواهد بود، مگر استثنایی پیش بیاید. بدیهی ست که این، توقعی از شما سروران  از جانب من ایجاد نمی کند.

سپاس که خط خطی هایم را می خوانید؛

مانا باشید!

نظرات 3 + ارسال نظر
Baran شنبه 25 فروردین 1397 ساعت 19:18 http://haftaflakblue.blogsky.com/

سلام
سلام و سپاس برای پست های همیشه پرمحتوا و قابل تامل
"فلسفه های لاجوردی "
ماناباشید و نویسا

درود
و سپاس از شما بابت حضور سبزتون.
به مهر می بینید!

یوسف سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 18:03

با عرض سلام و خسته نباشید جانانه خدمت عموی عزیز و استاد گرامی....
عمو جان این چه حرفیه؛ ماباید ازشما بابت مطالب و نوشته هاو.. زیباو دلنشین و همیشه آپدیت تشکر کنیم ، من به شخصه از شما ممنونم واز شما میخواهم که راهتان را ادامه دهید و ماهم شما را یاری میکنیم....❤

درود و سپاس یوسف جان!
خیلی لطف داری؛ خط خطی هام، برگ سبزی بیش نیست. ممنونم که وقت می ذاری و می خونی.
شاد و سلامت و موفق باشی!

دل آرام سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 14:54 http://delaram.mihanblog.com

درود بر آقای باابایی عزیز ...

صد البته که کامنت های الکن همسایه چون بنده از زیبایی کلام و متانت وبلگتان نخواهد کاست ...
صرفا نظری مینویسم بلکم یاد بودی شود برای مستقبل های دور ..


پایدار باشید

درود و سپاس!
خواهش می کنم! حضورتون سبزه همیشه؛ لطف می کنید که وقت می ذارید و می خونید.
سپاسگزارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد